Sponsorater

Sponsorater

Hos Lyd & Billede Specialisten ønsker vi at være lokalt engageret, og vi sponsorerer flere klubber og arrangementer.
Vi modtager løbende forespørgsler vedrørende sponsorater og har derfor valgt at udarbejde en sponsorpolitik, så alle ansøgere har bedst muligt udgangspunkt i forbindelse med ansøgning.

Målsætningen med sponsorater

Vi bruger sponsorater aktivt i vores marketingsindsats, og formålet er naturligvis at opnå et positivt image og at skabe synlighed og opmærksomhed omkring Lyd & Billede Specialisten.
Derfor er det vigtigt at vores sponsorater understøtter de værdier, som Lyd & Billede Specialisten har.

Gode råd når du ansøger: 

Alle vores sponsorater gives efter 'noget for noget' princippet, og derfor skal ansøgningen indeholder nedenstående punkter, så vi kan vurdere mulighederne i sponsoratet.

  • Fyldestgørende beskrivelse af projektet der søges sponsorat til
  • Hvordan kan sponsoratet understøtte vores værdier?
  • Hvor meget, og hvor henne, kan vi forvente eksponering og synlighed som sponsor?
  • Hvilke målgrupper sættes vi i forbindelse med, ved et evt. sponsorat?
  • Hvordan kan I aktivt hjælpe til, at vi kan komme i dialog med jeres medlemmer, tilskuerer eller brugere?

Vigtigt at bemærke:

  • Vi sponsorerer ikke enkeltpersoner, politiske partier og foreninger, religiøse organisationer eller religiøse formål. 
  • Vi sponsorerer ej heller aktiviteter som kan være til skade for mennesker, dyr eller miljøet.
  • Vi lægger i udvælgelsen vægt på, at ansøger er kunde i Lyd & Billede Specialisten, eller at ansøger kan bidrage med relevante kunderelationer.

Ansøgning & deadlines:

Hent & udfyld ansøgningsskemaet: ansoegningsskema.pdf
Når det er udfyldt sendes det på mail til: jn@lbs.dk

Vi har deadline fire gange årligt: 1. januar, 1. april. 1. juli & 1. oktober. Ansøgningerne bliver behandlet umiddelbart herefter, og alle ansøgere får besked.